Ga naar de inhoud

FAQ

Hieronder vindt u het antwoord op de meest gestelde vragen. Mocht uw vraag er niet bij zitten, stuur dan gerust een mail naar info@dedillewijn.nl en wij proberen deze zo snel mogelijk te beantwoorden.

Hoe bestel ik tickets voor een voorstelling?

U kunt kaarten bestellen via onze website door bij de voorstelling van uw keuze op de knop ‘bestel kaarten’ te klikken. U wordt dan doorgelinkt naar Ticketkantoor, u selecteert het aantal kaarten en rekent vervolgens af via Ideal. Na betaling ontvangt u de tickets direct in uw mailbox.

Kan ik voor meerdere voorstellingen tegelijk kaarten bestellen?

Nee. U dient dit te doen voor elke voorstelling afzonderlijk.

Ik heb geen internet, kan ik kaarten alleen online bestellen?

Kaarten kunnen helaas alleen via de website besteld worden. Vraagt u anders iemand dit voor u te doen.

Ik ben mijn tickets kwijt, wat moet ik doen?

Als u bestelde kaarten niet meer kunt vinden in uw mailbox, stuur dan een mail aan info@dedillewijn.nl

Ik heb kaarten besteld voor een voorstelling, maar ben verhinderd. Kan ik de kaarten teruggeven?

Nee, dat is helaas niet mogelijk.

Ik zou graag een feestje willen geven in De Dillewijn. Bij wie moet ik zijn?

Kijk op onze pagina onder het kopje ‘VERHUUR’.

Is Theater De Dillewijn toegankelijk voor rolstoelen?

Zowel de foyer als de theaterzaal zijn toegankelijk voor rolstoelen.

Ik heb een theaterbon gekregen van Theater De Dillewijn, hoe lever ik deze in?

Stuur een mail naar info@dedillewijn.nl en vermeld daarbij naar welke voorstelling u wilt. Vooraf reserveren is verplicht. Een theaterbon is na ondertekening 2 jaar geldig.

Hoe laat is het theater geopend bij een voorstelling?

De foyer is open drie kwartier voor aanvang van de voorstelling.

Kan ik bij de Dillewijn ook pinnen?

Ja, u kunt zowel contant betalen als met pin.

Waar kan ik parkeren?

Er is voldoende parkeergelegenheid op het parkeerterrein gelegen naast de Martinuskerk. Dit is op ca. 3 minuten loopafstand van het theater.

Heefts Theater De Dillewijn een ANBI status?

Nee, Wij hebben helaas niet de ANBI status. 

Ik wil graag een theaterbon kado geven. Hoe kom ik daar aan?

U kunt een e-mail sturen naar info@dedillewijn.nl met het verzoek om theaterbonnen toegezonden te krijgen.